0
Prihlásenie

Nemáte ešte účet?

Registráciou získate:
  • Výmenu batérie zdarma
  • Dlhšiu dobu pro vrátenie tovaru
  • Zľavu až 15 % na všetky objednávky

Registrovať sa

Potrebujete poradiť? Zavolajte nám
+421 908 169 172 Po–Pia: 9:00–17:00 hod.
V nákupním košíku zatiaľ nič nemáte.

Hľadáte inšpiráciu? Pozrite sa napríklad na obľúbené značky alebo aktuálne novinky v ponuke.

Od 6.12.2019 už NEGARANTUJEME DORUČENIE DO VIANOC u objednávok tovaru s dodacou lehotou dlhšou ako 4 pracovné dni! Tovar s dodacou lehotou dlhšou ako 4 pracovné dni bude doručený začiatkom roka 2020.

Ako na reklamácie, opravu, vrátenie alebo výmenu

Naším zákazníkom ponúkame kompletný záručný aj pozáručný servis.

REKLAMÁCIE A NEZÁRUČNÁ OPRAVA

Lehota pre uplatnenie reklamácie je 30 mesiacov. Reklamácie vybavujeme do 30 dní, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodneme inak, napríklad pri dlhšej dostupnosti náhradných dielov. Vždy sa ale snažíme, aby sme reklamáciu vybavili čo najskôr.

Doporučujeme hodinky používat iba v súlade s tabulkou vodotesnosti.

Stupeň vodotesnosti

Označenie

Striekajúca voda, dážď

Sprchovanie, umývanie rúk

Plavánie, potápanie bez dých. prístrojov

Hĺbkové potápanie

30M

3 ATM/3 BAR

Áno

Nie

Nie

Nie

50M

5 ATM/5 BAR

Áno

Áno

Nie

Nie

100M

10 ATM/10 BAR

Áno

Áno

Áno

Nie

200M

20 ATM/20 BAR

Áno

Áno

Áno

Áno

Záruka vodotesnosti sa vzťahuje iba na hodinky určené na plávanie alebo potápanie s vodotesnosťou minimálne 100M.

Záruku nemôžete uplatniť, pokiaľ ide o poškodenia vzniknuté nehodou alebo z nedbalosti osôb, ktoré nie sú autorizovanými predajcami a servisnými strediskami.

Záruka se nevzťahuje na:

  • * akékoľvek poškodenie tela hodiniek a / alebo remienku
  • * stratu skrutiek slúžiacich na upevnenie remienka k puzdru
  • * vypadnuté kamienky
  • * poškodenia vzniknuté dôsledkom nesprávneho používania, nedostatočnej starostlivosti o hodinky, nárazov, nehôd, bežného používania a zaobchádzania
  • * poškodenia vzniknuté vodou, pokiaľ nejde o hodinky určené na potápanie s minimálnou vodotesnosťou 100M
  • * prasknutie keramiky u hodiniek s keramickým remienkom a / alebo puzdrom

Vo vyššie uvedených prípadoch sme ochotní Vám vykonať nezáručnú platenú opravu v rámci servisu poskytovaného našim zákazníkom.

Na uplatnenie reklamácie je nutné priložiť kópiu faktúry a list s presným popisom problému, alebo vyplniť reklamačný formulár. Hodinky, ktoré chcete reklamovať, je potrebné riadne zabaliť proti poškodeniu, najlepšie v krabičke výrobcu. Tú vložíte do krabice. Priestor medzi krabičkou s hodinkami a krabicou vyplníte baliacim materiálom tak, aby ste krabičku stabilizovali na prepravu. Tovar môžete reklamovať aj osobne na našej predajni v Olomouci na adrese Schweitzerova 798 / 99a.

Všetky zásielky pri odoslaní poistite na cenu hodiniek pre prípad straty alebo poškodenia prepravcom!

VRÁTENIE

Lehota na uplatnenie vrátenia tovaru je najneskôr do 30 dní odo dňa prevzatia. Hodinky, ktoré chcete vrátiť, je potrebné riadne zabaliť proti poškodeniu, najlepšie v krabičke výrobcu. Tú vložíte do krabice. Priestor medzi krabičkou s hodinkami a krabicou vyplníte baliacim materiálom tak, aby ste krabičku stabilizovali na prepravu. Zásielka by mala obsahovať formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý nájdete v obchodných podmienkach v odseku č. 6. Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy. Tovar môžete vrátiť aj osobne na našej predajni v Olomouci na adrese Schweitzerova 798 / 99a. Tovar určený k riadnemu vráteniu musí byť vrátený v bezchybnom stave, v ktorom bol odoslaný, a to bez akýchkoľvek známok nosenia, poškriabania alebo poškodenia. V opačnom prípade budeme nútení znížiť vrátenú sumu o náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného bezchybného stavu.

Vrátený tovar nezasielajte na dobierku. Zásielky na dobierku nepreberáme. Peniaze Vám budú vrátené na Vami uvedený účet.

Všetky zásielky pri odoslaní poistite na cenu hodiniek pre prípad straty alebo poškodenia prepravcom!

VÝMENA

Lehota na výmenu tovaru za iný je 14 dní. Hodinky, ktoré chcete vymeniť, je potrebné riadne zabaliť proti poškodeniu, najlepšie v krabičke výrobcu. Tú vložíte do krabice. Priestor medzi krabičkou s hodinkami a krabicou vyplníte baliacim materiálom tak, aby ste krabičku stabilizovali na prepravu. Zásielka by mala obsahovať kópiu faktúry a list, v ktorom by malo byť presne uvedené, za aký model hodiniek z našej ponuky budete chcieť pôvodné hodinky vymeniť. Túto požiadavka je dobré zaslať aj na náš mail info@zilkahodinky.sk pre urýchlenie výmeny (pre rezerváciu skladového tovaru, objednanie neskladového tovar u oficiálnej distribúcie, a pod.). Tovar môžete vymeniť aj osobne na našej predajni v Olomouci na adrese Schweitzerova 798 / 99a. Tovar určený k riadnej výmene musí byť vrátený v bezchybnom stave, v ktorom bol odoslaný, a to bez akýchkoľvek známok nosenia, poškriabania alebo poškodenia. V opačnom prípade budeme nútení znížiť rozdiel ceny vrátených a menených hodiniek o náklady súvisiace s uvedením vráteného tovaru do pôvodného bezchybného stavu. Vymenené hodinky Vám zašleme na základe ich dostupnosti, najskôr však po dodaní vrátených hodiniek k nám.

Všetky zásielky pri odoslaní poistite na cenu hodiniek pre prípad straty alebo poškodenia prepravcom!

Tovar na reklamáciu, vrátenie, výmenu alebo opravu (platená služba len pre našich zákazníkov) môžete zasielať na adresu:

ŽILKA HODINKY S.R.O.
ŠLECHTITELŮ 813/21
779 00 OLOMOUC

Spýtajte sa na čokoľvek
Radek a Ludmila
Žilkovci
0908 169 172
(Po–Pia: 9:00–17:00 hod.)
Máte radi hodinky?

My tiež. Nechajte si raz za čas poslať naše novinky, špeciálne akcie a zľavy:

Facebook Instagram Youtube

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku.

Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane on-line; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.