Hľadáte inšpiráciu? Pozrite sa napríklad na obľúbené značky alebo aktuálne novinky v ponuke.
Naším zákazníkom ponúkame kompletný záručný aj pozáručný servis.
Lehota pre uplatnenie reklamácie je 30 mesiacov. Reklamácie vybavujeme do 30 dní, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodneme inak, napríklad pri dlhšej dostupnosti náhradných dielov. Vždy sa ale snažíme, aby sme reklamáciu vybavili čo najskôr.
Doporučujeme hodinky používat iba v súlade s tabulkou vodotesnosti.
Stupeň vodotesnosti |
Označenie |
Striekajúca voda, dážď |
Sprchovanie, umývanie rúk |
Plavánie, potápanie bez dých. prístrojov |
Hĺbkové potápanie |
---|---|---|---|---|---|
30M |
3 ATM/3 BAR |
Áno |
Nie |
Nie |
Nie |
50M |
5 ATM/5 BAR |
Áno |
Áno |
Nie |
Nie |
100M |
10 ATM/10 BAR |
Áno |
Áno |
Áno |
Nie |
200M |
20 ATM/20 BAR |
Áno |
Áno |
Áno |
Áno |
Záruka vodotesnosti sa vzťahuje iba na hodinky určené na plávanie alebo potápanie s vodotesnosťou minimálne 100M.
Záruku nemôžete uplatniť, pokiaľ ide o poškodenia vzniknuté nehodou alebo z nedbalosti osôb, ktoré nie sú autorizovanými predajcami a servisnými strediskami.
Vo vyššie uvedených prípadoch sme ochotní Vám vykonať nezáručnú platenú opravu v rámci servisu poskytovaného našim zákazníkom.
Na uplatnenie reklamácie je nutné priložiť kópiu faktúry a list s presným popisom problému, alebo vyplniť reklamačný formulár. Hodinky, ktoré chcete reklamovať, je potrebné riadne zabaliť proti poškodeniu, najlepšie v krabičke výrobcu. Tú vložíte do krabice. Priestor medzi krabičkou s hodinkami a krabicou vyplníte baliacim materiálom tak, aby ste krabičku stabilizovali na prepravu. Tovar môžete reklamovať aj osobne na našej predajni v Olomouci na adrese Schweitzerova 798 / 99a.
Všetky zásielky pri odoslaní poistite na cenu hodiniek pre prípad straty alebo poškodenia prepravcom!
Lehota na uplatnenie vrátenia tovaru je najneskôr do 30 dní odo dňa prevzatia. Hodinky, ktoré chcete vrátiť, je potrebné riadne zabaliť proti poškodeniu, najlepšie v krabičke výrobcu. Tú vložíte do krabice. Priestor medzi krabičkou s hodinkami a krabicou vyplníte baliacim materiálom tak, aby ste krabičku stabilizovali na prepravu. Zásielka by mala obsahovať formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý nájdete v obchodných podmienkach v odseku č. 6. Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy. Tovar môžete vrátiť aj osobne na našej predajni v Olomouci na adrese Schweitzerova 798 / 99a. Tovar určený k riadnemu vráteniu musí byť vrátený v bezchybnom stave, v ktorom bol odoslaný, a to bez akýchkoľvek známok nosenia, poškriabania alebo poškodenia. V opačnom prípade budeme nútení znížiť vrátenú sumu o náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného bezchybného stavu.
Vrátený tovar nezasielajte na dobierku. Zásielky na dobierku nepreberáme. Peniaze Vám budú vrátené na Vami uvedený účet.
Všetky zásielky pri odoslaní poistite na cenu hodiniek pre prípad straty alebo poškodenia prepravcom!
Lehota na výmenu tovaru za iný je 14 dní. Hodinky, ktoré chcete vymeniť, je potrebné riadne zabaliť proti poškodeniu, najlepšie v krabičke výrobcu. Tú vložíte do krabice. Priestor medzi krabičkou s hodinkami a krabicou vyplníte baliacim materiálom tak, aby ste krabičku stabilizovali na prepravu. Zásielka by mala obsahovať kópiu faktúry a list, v ktorom by malo byť presne uvedené, za aký model hodiniek z našej ponuky budete chcieť pôvodné hodinky vymeniť. Túto požiadavka je dobré zaslať aj na náš mail info@zilkahodinky.sk pre urýchlenie výmeny (pre rezerváciu skladového tovaru, objednanie neskladového tovar u oficiálnej distribúcie, a pod.). Tovar môžete vymeniť aj osobne na našej predajni v Olomouci na adrese Schweitzerova 798 / 99a. Tovar určený k riadnej výmene musí byť vrátený v bezchybnom stave, v ktorom bol odoslaný, a to bez akýchkoľvek známok nosenia, poškriabania alebo poškodenia. V opačnom prípade budeme nútení znížiť rozdiel ceny vrátených a menených hodiniek o náklady súvisiace s uvedením vráteného tovaru do pôvodného bezchybného stavu. Vymenené hodinky Vám zašleme na základe ich dostupnosti, najskôr však po dodaní vrátených hodiniek k nám.
Všetky zásielky pri odoslaní poistite na cenu hodiniek pre prípad straty alebo poškodenia prepravcom!
Tovar na reklamáciu, vrátenie, výmenu alebo opravu (platená služba len pre našich zákazníkov) môžete zasielať na adresu:
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku.
Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane on-line; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.