Zavolajte nám 0908 169 172  (9:00 - 18:00 )
Košík je prázdny.
0 ks / 0 €

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
Neplatná emailová adresa!
Email je povinný!
This email is already registered!
Heslo je povinné!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email alebo heslo je zléé!

FAQ

1) Ako to že máte nižšie ceny než kamenné predajne?

Nižšiu cenu sme schopní udržať najmä vďaka dlhodobej spolupráci s dodávateľom a nízkym prevádzkovými nákladmi na správu e-shopu.

2) Ako riešite reklamačný servis?

Záručné aj pozáručné reklamácie zaisťuje náš zmluvný hodinár z Olomouca, ktorý má viac ako 30 rokov skúseností v odbore. Preto k hodinkám vieme zabezpečiť všetky náhradné diely, ako napríklad nový strojček, či remienok.

3) Aký m spôsobom si môžem nechať tovar doručiť?

Ponúkame šesť spôsobov dodania hodiniek. Všetky tieto možnosti doručenia sú zadarmo:

  • Uloženka (doručenie do 24 hod)
  • Slovenská pošta - balík na poštu (48 hod)
  • Slovenská pošta - balík do ruky (48 hod)
  • Slovenská pošta (3-5 pracovných dní)
  • PPL (24 hod) alebo DHL Slovensko (48 hod)
  • Osobné prevzatie

4) Naozaj musím čakať na nenaskladnené hodinky 7 dní?

Väčšina hodiniek pochádza od našich zahraničných dodávateľov. V čase dodania je zarátané dodanie hodiniek od dodávateľa a tiež kontrola hodiniek pred odoslaním zákazníkovi. Všetky hodinky nastavíme, odstránime ochranné fólie, naleštíte jemnou látkou a starostlivo zabalíme.. Dodacia lehota 7 dní je priemerná, dodanie môže byť kratšie, ale aj o pár dní dlhšie.

5) Čo všetko je súčasťou balenia?

Predovšetkým sú to hodinky starostlivo a stabilne umiestnené v krabičke proti poškodeniu, ďalej originálny návod a záručná knižka výrobcu. K hodinkám prikladáme aj slovenský návod.

6) Máte kamennú predajňu?

Áno. Našu predajňu nájdete v Olomouci na ulici Schweitzerova 798 / 99a. Pri osobnom odbere si hodinky môžete prezrieť, vyskúšať a rovno bez čakania zakúpiť. U všetkých  spôsobov odberu môžete v súlade s našimi obchodnými podmienkami hodinky do 14 dní od prevzatia vrátiť.

7) Môžem si u vás rovno nechať skrátiť remienok?

Áno, remienok podľa priania skrátime na požadovanú dĺžku. Do poznámky pri objednávke uveďte obvod zápästia v cm a hodinky obdržíte rovno skrátené. Zvyšok remienku vám samozrejme priložíme. Skrátené hodinky môžete tiež v súlade s našimi obchodnými podmienkami do 14 dní od prevzatia vrátiť.

8) Čo keď mi dojde batéria? Musím hodinky na výmenu zaslať k vám?

Pretože sa na batériu záruka nevzťahuje, nie je potrebné hodinky zasielať priamo k nám, batériu si môžete nechať vymeniť v akomkoľvek odbornom hodinárskom servise. O záruku po tomto výkone neprídete. Iba dajte pozor, aby vám v servise zároveň znovu overili vodotesnosť.

9) Čo keď sa mi pri keramických hodinkách rozbije následkom pádu alebo nárazu keramika?

Na túto časť hodiniek sa záruka výrobcu síce nevzťahuje, náš servis však zahŕňa po dohovore aj zabezpečenie náhradných keramických dielov.

10) Aké sú ceny náhradných dielov?

Ceny pri platených reklamáciách závisia na danom modele hodiniek, ale vo väčšine prípadov sú nižšie než v autorizovanom servise.

11) Aké sú ceny poštovného na Slovensko?

Poštovné a balné na Slovensko je zadarmo.

12) Môžem si u vás objednať nový remienok?

Áno, nový originálny remienok radi zaistíme k väčšine modelov. Pri dotaze vždy uveďte kódové označenie hodiniek (napríklad AR1400) a my zistíme, či je daný pásik k dispozícii. Po potvrdení dodávateľom vám poskytneme bližšie informácie o cene.

Sprievodca výberom

Nie ste si istí, aký typ hodiniek je pre Vás vhodný? Neviete, čo znamenajú jednotlivé parametre hodiniek?

Balenie

Veľkú pozornosť venujeme baleniu produktov. Dbáme na to, aby sa k Vám dostalo tovar v perfektnej kvalite a v 100% stave.

Pravosť

Naša spoločnosť ponúka len originálne a úplne nové hodinky dodávané v originálnej krabičke s českým návodom a záručným listom.

© zilkahodinky.cz